fredag 17. januar 2014

Det snør det snør tiddeli bom....

Ja da har vi nå fått mer en nok snø her... også har det blåst litt her og da blir det noen bra store skavler her... Men heldigvis lett snø da. Tittet ut kjøkken vinduet i dag tidlig og der ser jeg min goe snille bror i full sving med snømåking. Dere kan tru jeg blei glad :))) Så hadde vi en koselig kaffestund etterpå, så dette er en dag som har startet bra :) Gikk ut en tur for å ta noen bilder og ups sååå digre skavler min kjære bror har måttet basa seg gjenom... Glad jeg har en med traktor som freser gårdsplassen, jeg må bare måke litt der den ikke kommer til. Jeg var ute å måka to ganger i går også, så er nok nå ;) Var litt av detta vi skulle hatt til jul. Her skal dere få noen bilder... Kansje ikke så lett å sjå, blir veldig hvitt hvitt... kansje lære seg litt mer om kameraet mitt og å redigering litt... hehe..








1 kommentar:

  1. Hold da op... ser flot ud men jo ikke så sjovt at bo i.... godt det snart er forår...

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg. Tusen takk og ha en strålende dag :)