lørdag 3. mai 2014

Båndbrodering

Sier som Pippi... det har jeg ikke gjort før så det kan jeg sikkert.... Ser så mye fint på YouTube og da bare må jeg prøve noe av det :) hehe.. Kansje derfor det er så mye på hobby rommet mitt... ;) For ei stund tilbake dumpet jeg borti en film med båndbrodering. Syntes det var sååå fint, så også gøy ut og ikke alt for vanskelig. Så da har jeg endelig fått prøvd det ut. Blir nok flere prosjekter med dette for det er gøy og så dekorativt. Her skal dere få se mitt aller første forsøk, dette er bare en prøve og har ikke noe bestemt prosjekt med dette anna enn å teste ut forskjellige sting og teknikker :) Har brukt promaker tusjer til å fargelegge for å få litt mer liv i blomstrene. Koselig om du legger igjen en kommentar :)








2 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt,det ligner rigtige blomster. Jeg tror det kræver meget tålmodighed,du er meget talentful. Klem herfra.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord Leila, det er alltid koslig :) Dette er kjempe gøy og mye enklere enn det ser ut som men er kansje litt pirkete av og til... men øvelse gjør mester er det noe som heter ;)

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg. Tusen takk og ha en strålende dag :)