fredag 18. juli 2014

Fletta levegg

Min snille bror kom å klippet hekken for meg her i våres. Den var blitt veeeeldig høy.. hehe.. Og det blir jo mye kvist og kvast og tenkte en må da kunne bruke noe av det... så da flettet jeg meg en liten levegg som roser og anna kan klatre i å pynte opp :) Men fikk den nå ikke på plass før for et par dager siden... men blei veldig fornøyd når den endelig var på plass. Har plantet to klatreroser og ei tue med Iris på siden ut mot hagen, blir nok litt mer blomster der etterhvert. Blir nok ei klatreplante ta no slag på den andre sia etterhvert også. Trur detta blir veldig fint når det får grodd seg til litt :) Blei ikke så fine bilder da... men men... ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg. Tusen takk og ha en strålende dag :)