lørdag 11. oktober 2014

Hjelp!!!!!!

Nå trenger jeg litt hjelp av dere som er innom bloggen min..... Jeg har vært utsatt for å bli overøst med nettsøppel og har sitti i natt å prøvd å bli kvitt dette. Kansje ikke noe en sku drive med om natta når en ikke har peiling ;) Så nå er jeg spent på om ting virker som det skal etter jeg har rota rundt i innstillinger... hehe  Blir glad om dere kan legge igjen en kommentar og om noen vil teste ut om det går greit å legge seg til som følger av bloggen. Blir glad for alle tilbakemeldinger :) Og om ting ikke fungerer blir jeg glad om du tar deg tid til å sende en mail til meg: fram.vaage@gmail.com. På forhånd tusen takk for hjelpa :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg. Tusen takk og ha en strålende dag :)