fredag 31. mai 2013

Det spirer og gror :)

Ja nå skjer det fort ting i hagen.. Sol, varme og litt regn får fart på det meste :) Men ser dårlig ut for rosene mine enda :( men lever i håpet om at dem våkner til liv snart ;) Her kommer noen bilder tatt de siste dagene...


Disse husker jeg ikke hva heter... men pene er dem..

Pionknopp.... de er jo bare nydelige..

Epleblomster... se på de nydelige små knuppene...

Det ene pionbedet... disse er jeg "fostermor" for....
I full blomst...

Her er det andre beddet med "foster barna" mine...

og her det tredje beddet... de har vokst seg veldig store på et par år..

og pus dilter etter på hagevandring... ;)

Nok noen epleblomster og knupper....

Og her syrin som snart står i full blomst....
Ja dette er noe av det som skjer i hagen min om dagen. Mine "foster barn" blir nok hentet i år men får ha igjen noen av dem håper jeg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg. Tusen takk og ha en strålende dag :)