lørdag 8. juni 2013

Pyntet vekkeklokke

Idag har jeg pyntet ei vekkeklokke i gammel stil. Den var svart og blei malt 3 strøk med gesso, som er veldig matt og det liker jeg. Limte blonde rundt glasset, noen blomster inni noe som egentlig er pynt til lys, en liten fjær og fugel, blonder, kjeder og noe metallpynt. Mer skal ikke til før du har ei ny fin shabby klokke :) Jeg har fått nytt kamera og er ikke helt kjent med det ennå, ser det er datomerking på bildene... må prøve å få vekk det... også reflekteres fargen på kameraet over på bildene også en ting å tenke over når en knipser ;) Jaja kommer nok i mål etterhvert :) hehe..







2 kommentarer:

  1. Knallstilig! Totalt forvandlet og så lekker denne klokka ble!

    SvarSlett
  2. Så gossin. :) Er på kikkerunde på bloggen din i dag - er så sjelden jeg er innom - både din og min blogg.. :(

    SvarSlett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg. Tusen takk og ha en strålende dag :)