tirsdag 17. juni 2014

Husnummer

Har leeeenge tenk å lage husnummer på min egen måte og har da kjøpt tallene opptil flere ganger men de har alle blitt "borte" ;) hehe  Fikk en ide på Leonoras Rom på åssen dette husnummeret skulle være og fikk det laget av en planke bit og noen tynnere biter som jeg tok vare på når jeg skiftet tak på uthuset. Laget et "hus" av det, blei ikke helt rett men da passer det jo godt med resten her ;) Men tallene var og blei borte.... Så hadde jeg ånden her om dagen og begynte å vaske og omdekorere noe på kjøkkenet og DER dukket jammen tallene opp :) Så nå er dem skrudd fast på huset jeg laget og er klare til å bli satt på husveggen :) Dem lå nok å venta på den rette ideen ;) hehe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg. Tusen takk og ha en strålende dag :)