mandag 9. juni 2014

Litt pynting utafor døra

Da har endelig denne kroppen fått igjen litt energi, gjør seg å endelig få sove ei hel natt :) og da var det ingangspartiet som har blitt vaska, rydda og pyntet for sommeren :) Blomstrene er litt små og kjedelige enda men vokser seg vel til etterhvert. Var på auksjon (noe jeg forøvrig bør holde meg unna... hihi) og fikk jo handla LITT..... mange som trudde jeg dreiv butikk ;) hehe Kjøpte der et lite bord med lampe som nå står utafor døra her, hang et hjerte der skjermen egentlig skal være og det vart så fint atte :)











7 kommentarer:

  1. Thank you for following me at Tea Cottage Pretties. Following you back. Hugs, Beverly

    SvarSlett
  2. What a beautiful and inviting porch!

    SvarSlett
  3. Det er bare ren romantik, er vild med din Engle figur.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Leila. Jeg elsker engler og har en del av dem rundt i huset og noen ute :)

      Slett
  4. Du har det så koselig Tone Lise, blir glad av å se disse bildene! ha en fin dag, vi sees!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var koslig å høre Anne Lise :) Og vi ses vel på torsdag håper jeg :)

      Slett

Setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg. Tusen takk og ha en strålende dag :)